ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تشییع عشق

چه سخت است تشییع عشق روی شانه های فراموشی،

وقتی میدانی پنج شنبه ای
 
نیست تا رهگذری بر بی کسی فاتحه بخواند!
 
تو رفتی و من تنها
اینجا بدون تو
زندگی میکنم  لبخند میزنم  گاهی هم مینویسم
نه برای تو برای دل خودم
راستی خوب شد که رفتی
تا من بیاموزم که رفتن تو رفتن من نیست
یاد بگیرم که من بدون تو هنوز ادامه دارم
من ادامه دارم با لبی که میخندد و چشمانی که
امید دارد به اینده ای زیبا
راستی
خوب شد که رفتی.....
 
 
http://ma3ta.com
 
دیگر یاد گرفته ام با هر لبخندی خیال دوس داشتن به سرم نزند . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 3:36 | |